Klantendienst VRT overstelpt met klachten over Jeroen Meus

0
Klantendienst VRT overstelpt met klachten over Jeroen Meus
Foto: Photo News

Hoge bomen vangen veel wind, dat is in het geval van Jeroen Meus niet anders. De afgelopen weken kreeg de klantendienst van de VRT, nog altijd de werkgever van Jeroen Meus, opvallend meer klachten over de tv-kok. Het ging dan vooral over klachten omtrent het programma ‘Dagelijkse Kost’ dat Jeroen Meus ’s avonds even na 18 uur presenteert.

“Onder meer omdat Jeroen Meus “meer bezig is met zijn zoon/zijn oma/voorbijgangers dan met het eten”, omdat hij “geen programma voor kijkers maakt, maar voor Katrien” en omdat de gerechten worden “verkracht” door het gebruik van look”, laat Chloé van de klantendienst ons weten.

Wij begrijpen die kijkers wel, hoe vaak staat Jeroen Meus niet tegen Katrien – die we nota bene nooit te zien krijgen – te praten? Wil de kijker weten wat Katrien tijdens het weekend gaat doen? Niet echt, zo blijkt op de klachten.

Maar er is meer, Jeroen Meus snuift te vaak. Neen, niet dat witte spul zoals de zanger van Mânskin tijdens het Eurovisie Songfestival. “De micro van Jeroen Meus hangt op een vervelende plaats hangt waardoor de kijker Jeroen hoort ademen, omdat de chef te hard in zijn microfoon snuift en omdat er te luide muziek wordt gedraaid in het programma. Iemand schrijft: “BIJ DAGELIJKSE KOST KOMT NU INEENS HARDE MUZIEK TIJDENS DE KOOK UITLEG. KAN ER NIKS MEER ZONDER HERRIE? WAT VOEGT HET TOE? JUIST RUST ROND DE UITLEG IS PRETTIG EN KATRIEN IS ER TOCH OOK AL BIJ?”, schreef iemand effectief in blokletters. Dat komt nogal schreeuwerig over. Hopelijk hadden ze bij de VRT oordopjes aan bij het lezen van de klachtenmail.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vipnieuws.be

Geen posts om weer te geven