Celine Van Ouytsel was al een influencer nog voor ze gekroond werd tot Miss België, maar ondertussen heeft de 25-jarige blondine meer dan 150.000 volgers op Instagram.
Maar Celine Van Ouytsel stelt wel haar eisen als merken haar willen inschakelen voor een gesponsorde post. Haar goede naam verlenen aan eender welk product, dat doet de voormalige Miss België niet. En daarvoor nam ze één belangrijke beslissing…
“Toch werk ik bewust niet samen met een managementkantoor dat beslist waar ik reclame voor maak en niet”, benadrukt Celine in TV Familie. En daar heeft ze een belangrijke reden voor…
“Ik sta achter alles wat ik online zet. Wanneer ik er geen goed gevoel bij heb, doe ik het niet, ongeacht het aantal nullen dat ze bieden.” Celine Van Ouytsel durft dan ook campagnes weigeren. Ze geeft een duidelijk voorbeeld…
“Zo heb ik een skincare product geweigerd dat ik na het te testen niet goed genoeg vond”, onthult Celine Van Ouytsel in TV Familie. “Ondanks het mooie bedrag, ja. Idem voor een afslankthee. Ik ben een magere plant, waarom zou ik dan doen alsof ik dat te danken heb aan één of ander ‘wondermiddel’?”