Nuria uit Blind Getrouwd: “Daar kom ik heel eerlijk voor uit”

0
Nuria uit Blind Getrouwd: “Daar kom ik heel eerlijk voor uit”
Foto: DPG Media

Het maakt niet uit hoe je bekend wordt, zolang je voldoende volgers hebt, kom je tegenwoordig in aanmerking om influencer te worden. Enkele jaren geleden nam Nuria Gilizintinova deel aan ‘Blind Getrouwd’ en sindsdien wordt ze regelmatig gecontacteerd om producten te promoten op haar sociale media kanalen.

“Na ‘Blind Getrouwd’ had ik er plots een pak volgers bij. Een bedrijf heeft me dan gecontacteerd met de vraag of ik betaalde reclame wou maken en zo is de bal aan het rollen gegaan”, zegt ze in Dag Allemaal.

Nuria wordt maandelijks gecontacteerd door verschillende bedrijven zoals Bristol, Milka en Lays. Bedrijven waar ze graag mee in zee ging.

“Voor een reclamepost vraag ik toch minimum 25 euro. Maar ik kan niet ontkennen dat dat vaak hoger op loopt. Ik heb ook al dingen gepost voor meer dan 1.000 euro. Ik kom er heel eerlijk voor uit dat het voor mij een echte inkomstenbron is geworden.”

Nu het leven duurder wordt, is een extra bijverdienste dus altijd mooi meegenomen. “Ik ben heel blij dat ik die zaken nu deels kan betalen met het geld dat ik verdien als influencer.”

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vipnieuws.be

Geen posts om weer te geven